poniedziałek, 25 marca 2019

I CLEAR YOUR MIND I

Hej wszystkim,

Odkąd sięgam pamięcią początki zawsze były dla mnie trudne. Niemal w każdej dziedzinie. Zawsze kiedy znajdowałam się w jakiejś nowej sytuacji, nie za bardzo wiedziałam co należy zrobić. Nic nie zmieniło się od tamtej pory. Zupełnie nie mam pojęcia od czego powinnam zacząć. Wydaje mi się, że zawsze najlepszą opcją jest przedstawienie siebie.

Mam na imię Faustyna i nie mam pojęcia jakich słów użyć, żeby opisać swoją osobę. Jeśli czytając wcześniejsze zdanie wprowadziłam was w błąd i pomyśleliście, że jestem w jakiś sposób jestem bardziej wyjątkowa od innych - przepraszam, ale muszę was rozczarować. Nie wyróżniam się niczym specjalnym, wręcz przeciwnie. Powiedziałabym raczej, że jestem super zwyczajna. Interesuję się modą, do tego stopnia, że w przyszłości chciałabym zajmować się nią zawodowo. Gdyby ktoś zadał mi pytanie o miejsce w którym czuje się najpewniej, bez zawahania odpowiedziałabym, że tam, gdzie jest obiektyw (jeśli stoję przed nim). Nie chce was zanudzać pierwszym długim postem, dlatego wydaje mi się, że zakończenie go w tym miejscu będzie jak najbardziej sensowne.

Zostawiam was z kilkoma pinterestowymi inspiracjami, w których na chwilę obecną jestem zakochana. Życzę wam udanego tygodnia.







                                                                                                                                    x Faustyna


17 komentarzy:

  1. Początki zawsze są trudne,również mam z nimi problem. Życzę dużo wytrwałości i sukcesów w prowadzeniu bloga!

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Beż króluje nie tylko na Pintereście, ale też w rzeczywistości, a ja te inspiracje kocham!
    Zapraszam do mnie kochana,
    https://ascardisis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bez wyjątku u każdego początki są ciężkie i niekiedy trudno przełamać tą barierę :) Życzę powodzenia i wytrwałości, buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, powitalny post :)
    Zaobserwowałam, chętnie poczytam kolejne wpisy :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam za Ciebie kciuki! :)
    I świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Początek czegoś nowego zawsze jest najtrudniejszy.
    Życzę Ci wytrwałości w blogowaniu oraz mnóstwa inspirujących pomysłów na posty !
    Obserwuję
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny powitalny post :) Zycze powodzenia bo sama wiem z doswiadczenia ze poczatki sa trudne

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne inspiracje :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy Cię w blogosferze <3 Jak ja kocham beż, już na wiosnę się zaopatrzyłam w kilka ciuchów w tym odcieniu.
    Buziaki, obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    napisaneprzezkasie

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy w świecie blogerów, chętnie obserwuje aby byc na bieżąco :)
    Pozdrawiam!

    http://alestilos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba dla każdego początki są trudne ale później zawsze idzie coraz lepiej ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Początki są najlepsze! Póki masz ogromną dawkę zapału, wykorzystaj go jak tylko możesz :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Najtrudniej jest zacząć, później będzie tylko lepiej i coraz piękniej! :)
    Blogowanie to niezwykła pasja, życzę motywacji i samych sukcesów.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Love this collage inspo! So nice to meet you!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki, powodzenia :)
    https://latacposwiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Faustyna Anne , Blogger