poniedziałek, 1 kwietnia 2019

I YOU GO GIRL I

Hej wszystkim!



Na samym wstępie, chciałabym podziękować za ciepłe słowa, które od was otrzymałam pod ostatnim postem. Nie dość,  że wywołały na mojej twarzy uśmiech, to dały mi jeszcze większą dawkę motywacji, za co jestem wdzięczna - dziękuję!

Dzisiaj chciałabym podzielić się wydarzeniami z ubiegłego tygodnia. Nie będę was zanudzała szkołą, ponieważ zdaję sobie sprawę, że nadchodzący tydzień przyniesie wam już wystarczająco dużo wrażeń. Dlatego też, przejdę do tych znacznie interesujących oraz przyjemniejszych kwestii. Jeśli czytałyście mój opis, wiecie, że bardzo pasjonuję się modą i modelingiem oraz, że chciałabym wiązać przyszłość z tymi dwiema rzeczami. Otóż we wtorek, miałam przyjemność już po raz drugi brać udział w sesji zdjęciowej odbywającej się w szkole wizażu. Przygotowując się do niej, dostałam wiadomość z zapytaniem o kolejną w niedziele.  Trudno jest mi opisać jak wielką przyjemność sprawia mi pozowanie do zdjęć. Modeling jest spełnieniem moich marzeń, dlatego też takie sesje pomagają zdobyć bezcenne doświadczenie oraz są malutkim krokiem w przód, który choć w minimalnym stopniu może przybliżyć mnie do realizacji swoich marzeń. Kolejną zaletą tego typu ,,zleceń" są piękne makijaże oraz stylizacje wykonywane przez uczennice tej szkoły. 
Pod koniec wrzucam wam kilka zdjęć z wtorku. Efektów możecie spodziewać się wkrótce :) Życzę wam udanego tygodnia!

Cudowny makijaż ślubny wykonała: Karolina Cielecka





                                                                                                                              x Faustyna

14 komentarzy:

  1. Piękny ten makijaż!<3 Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż! ;) w sam raz na jakieś przyjęcie ;) Fryzura też mi się podoba ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, chociaż nie ukrywam jestem o ciekawa na takich profesjonalnych fotkach.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż oczu! Ja dopiero stawiam pierwsze kroki w używaniu cieni do powiek, dlatego zwykle także oddaję się w ręce profesjonalistów.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest cudowny i trzymamy kciuki, aby ci się powiodło z modelingiem! Zapraszamy do nas http://theajtwins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udziału w sesjach :) Przepiękny makijaż!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny makijaż, bardzo Ci pasuje :) Jest delikatny i świetnie podkreśla Twoją urodę!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny makijaż! Czekam na efekty sesji!

    OdpowiedzUsuń
  9. ten makijaz jest przepiekny! mile slowa zawsze ciesza :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuć w Twoich słowach ogrom motywacji.
    Cudowne makijaże! <3
    Miłego tygodnia kochana życzę.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki boski makijaż kochana ♥
    Obserwuję
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna jesteś :O wow !!!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2019/04/witaj-wczesna-wiosno.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Faustyna Anne , Blogger